July 23th HST
現地レポーターまゆこです

 108_0026
授賞式も終わり、徐々に帰路に着く船も出始めました。
本部の建物も人気がなくさみしくなってきました。
Some boats started leaving since the ceremony finished.
There were few people around the shack, getting quiet.

今日は買出しです。マルカイという日本食スーパーに行きました。
We went shopping at Marukai, Japanese grocery.
108_0027

108_0030

108_0028
日本のビールをこっちで買うと高いような気がするけど、
プレミアムモルツがこんな値段!!
I thought Japanese beer is more expensive here, 
but Premium Malts was $1.59!! Amazing.

それからドンキ。この2店舗で欲しいものはだいたいそろっちゃいます。
Then we went to DonQuijote. We could get most things we wanted at those two stores.


色んな人にもらった回航食料差し入れ。
リクエストどおり、ジュンちゃんと平野さんから北海道食品もいただきました!
Many people gave us foods for sailing.
Jun and Hirano brought "Hokkaido foods" as I requested.
Thanks!
回航差し入れ

Transpac全体も、うちのチームも一気ににぎやかさが減り
寂しくなってきました。だんだん回航モードです。
It's getting quiet for both Transpac and my team.
We're ready for the delivery sailing, switching mood.

Mayuko